Všeobecné informace
Vážení strávníci,
Jmenuji se Iveta Čapková a od 1.8.2024 jsem byla jmenována ředitelkou Zařízení školního stravování v Jaroměři. V případě potřeby mne kontaktujte na tel: 773 150 265. V systému stravování nedošlo k žádným změnám .V bodech připomenu důležité informace.
1. Přihlášky a odhlášky lze provádět na PC boxu v jídelně, na internetových stránkách www.e-jidelniček.eu.
2. Strava je vždy automaticky objednána na počátku měsíce.
3. Stravu lze objednávat nejpozději jeden stravný den předem a to do 12:30.
4. Telefonicky s kanceláří je možné spojit se na tel: 737 336 766. Jiné telefonní číslo není v provozu.
5. Kancelář na Karlově je v provozu:
Od 7: 00 – 11:00 a od 11:20 – 14:00
6. Není-li strávník řádně odhlášen, náhrada za neodebranou stravu se neposkytuje.
7. Pro ukončení stravování je nutné vyplnit písemnou odhlášku, při osobní návštěvě nebo na email: jidelnakarlov@seznam.cz zaslat žádost o ukončení stravy, kde bude uvedeno jméno strávníka, číslo účtu na které má být zasláno vyúčtování.
8. Čip je zálohován, v případě ztráty je třeba jeho ztrátu nahlásit v kanceláři jídelny.
9. Stravné lze hradit hotově v kanceláři jídelny nebo příkazem strávníka na účet:
78-8829790207/0100, variabilní symbol : osobní číslo strávníka, do poznámky pište jméno strávníka.
10. Kontaktní e-mailová adresa : jidelnakarlov@seznam.cz.
11. Žák má nárok na dotovanou stravu při pobytu ve škole. V první den nemoci či neplánované nepřítomnosti ve škole je možné odebrat stravu do jídlonosičů.
12. Ve dnech nemoci mohou být obědy odebírány pouze za plnou cenu.
13. Do jídlonosičů se strava vydává v čase: 10: 30 – 11:00, 14:00 -14:30 cizí strávníci.
14. Strava v jídlonosiči je určená k okamžité konzumaci.
15. V době výdeje pro žáky se strava do jídlonosiče nevydává.
Telefonní spojení - Zařízení školního stravování 737 336 766 využívejte toto spojení.
Děkuji za pochopení a těším se na další spolupráci. Iveta Čapková, ředitelka zařízení